رویا نت رویا نت .

رویا نت

چگونه درگاه پرداخت اینستاگرام داشته باشیم؟

چگونه درگاه پرداخت اینستاگرام داشته باشیم؟
اهمیت اینستاگرام و درگاه پرداخت اینستاگرام. امروزه اغلب پلتفرم های رسانه اجتماعی، به فضایی برای تعامل و بستری مناسب برای فروش محصولات تبدیل شده اند. به طوریکه بیش از ۹۰ درصد تجارت ها و کسب و کار های کوچک، از این پلتفرم ها برای فروش محصولات خود استفاده می کنند و خدمات و محصولات خود را از این طریق به مخاطبان و مشتریان ارائه می کنند. اینستاگرام نیز یک پلتفرم اجتماعی محبوب است که امروزه به بستر مناسبی برای ایجاد فروشگاه های اینترنتی و فروش محصولات و ارائه خدمات تبدیل شده است. از آنجایی که این پلتفرم محدودیتی از نظر میزان کاربر ندارد، تعامل افراد با کسب و کار ها و فروشگاه های اینستاگرامی بیشتر است، که این امر به نوبه خود می تواند موجب افزایش میزان فروش و رشد کسب و کارهای کوچک شود. مشاغل و فروشگاه های اینستاگرامی، اهمیت زیادی در دنیای تجارت دارند و به دلیل محبوبیت فضای اینستاگرام، سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده اند.

پلتفرم اینستاگرام قابلیت تگ محصول و ایجاد یک فروشگاه اینترنتی را دارد، اما از آنجاییکه کشور ما در لیست کشورهایی است که امکان ایجاد فروشگاه های اینستاگرامی را ندارد و نحوه پرداخت و دریافت هزینه از مشتریان را با مشکل مواجه کرده است، برای این منظور هزینه ارائه خدمات و محصولات به مشتریان از طریق کارت به کارت انجام می شود. این روش پرداختی، روش زمانبری بوده و مدیریت پرداخت هزینه ها توسط صاحبین کسب و کار را با مشکلاتی مواجه کرده است.

اما برای حل این مشکلات چه راه حل هایی در نظر گرفته شده است؟

بهترین درگاه پرداخت اینستاگرام
با گسترش فناوری سیستم های مالی و پرداخت الکترونیک کشور، امروزه هر کسب و کاری که در بستر پلتفرم های رسانه های اجتماعی راه اندازی می شود، می تواند درگاه پرداخت اختصاصی خود را داشته باشد. ایجاد درگاه پرداخت اینستاگرام، به مشتریان این امکان را می دهد که به صورت آنلاین و با در دست داشتن اطلاعات کارت بانکی خود و رمز پویا، هزینه یک محصول یا خدمات ارائه شده در بستر اینستاگرام را پرداخت کنند. در این زمینه، شرکت پی فا یک درگاه پرداخت امن با خدمات متنوع است که با استفاده از به روزترین تکنولوژی های پرداخت الکترونیک، امکان ایجاد و اتصال درگاه پرداخت در اینستاگرام و سایر فروشگاه های اینترنتی را فراهم می کند. شما نیز به عنوان یک کارآفرین یا صاحب کسب و کار، می توانید با استفاد از درگاه های پرداختی پی فا هزینه محصولات یا خدمات خود را راحت تر و سریع تر از مشتریان خود دریافت کرده و مدیریت بیشتری بر هزینه های پرداختی و سفارشتات خود داشته باشید. برای داشتن یک درگاه پرداخت اینستاگرام اختصاصی برای صفحه فروشگاهی خود، می توانید در وب سایت رسمی پی فا ثبتنام کرده و از سرویس فرم پرداخت استفاده کنید. در واقع پی فا یک درگاه پرداخت با امنیت بالا است که علاوه بر ایجاد درگاه های پرداخت اختصاصی با هزینه تراکنش های کم، خدمات دیگری مانند فرم های پرداخت، درگاه های پرداخت اشتراکی، تسویه آنی و خودکار را همراه با مزایایی مانند توانایی اتصال سریع به درگاه های پرداختی در هر لحظه از شبانه روز، پشتیبانیی قوی، مدیریت منظم تراکنش ها و تسویه حساب منظم مطابق با سیکل تسویه شاپرک و بانک مرکزی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

افزودن درگاه پرداخت به اینستاگرام
درگاه پرداخت اینستاگرام
روش های مختلفی برای افزودن درگاه پرداخت به اینستاگرام به منظور ساده تر کردن روند پرداخت و مدیریت سفارشات وجود دارد که از جمله آن ها می توان به قرار دادن لینک پرداخت در قسمت بایو پیج فروشگاهی، قرار دادن لینک پرداخت در استوری و ارسال لینک پرداخت از طریق دایرکت اشاره کرد.

- قرار دادن لینک پرداخت در قسمت بایو پیج؛ شما می توانید لینک پرداخت را در قسمت بایو صفحه فروشگاهی خود قرار دهید و از مشتریان خود بخواهید مبلغ سفارشات خود را از این طریق پرداخت کنند. همچنین بهتر است توضیحات لازم قبل از پرداخت هزینه سفارشات را ارائه دهید.

- قرار دادن لینک پرداخت در استوری؛ شما همچنین می توانید لینک پرداخت را در استوری صفحه فروشگاهی خود قرار دهید. در واقع زمانی می توانید این لینک را در استوری قرار دهید که دنبال کنندگان صفحه فروشگاه اینستاگرامی شما به ۱۰,۰۰۰ عدد برسد. در واقع شما با قرار دادن لینک پرداخت در استوری، مشتریان خود را به سمت خرید آنلاین هدایت می کنید.

- ارسال لینک پرداخت از طریق دایرکت به مشتریان؛ اگر تعداد محصولات صفحه فروشگاهی شما زیاد است و می خواهید برای هر کدام از آن ها لینک پرداخت جداگانه ای داشته باشید، می توانید در قسمت فرم پرداخت پی فا، قیمت محصولات را به صورت مجزا تفکیک کرده و برای هر محصول یک لینک پرداخت جداگانه همراه با توضیحات آن محصول ایجاد کنید و برای مشتریان خود لینک های متناسب با سفارش آن محصول را ارسال نمایید. شاید این مقاله را نیز دوست داشته باشید: کاربرد های فین‌تک

مزیت های درگاه پرداخت اینستاگرام
همانطور که گفتیم، امروزه با افزایش فروش محصولات و ارائه خدمات به صورت آنلاین، فروشگاه های اینستاگرامی سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده اند. از همین جهت ایجاد و دریافت یک درگاه پرداخت اینستاگرام می تواند به شما در مدیریت پرداخت ها و هزینه ها کمک کند. علاوه بر این درگاه های پرداخت اینستاگرام مزایای زیادی دارند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره شده است.

- مدیریت بهتر پرداخت هزینه های مشتریان؛ استفاده از درگاه های پرداخت اینستاگرام موجب مدیریت بهتر شما بر روی هزینه های پرداختی مشتریان می شود و همین امر به نوبه خود موجب منظم تر شدن بخش مالی کسب و کار یا بیزینس شما می شود. همچنین با استفاده از پنل مدیریتی که درگاه های پرداخت اینستاگرام به شما ارائه می دهند، می توانید جزییات کامل تمامی پرداخت ها را در پنل کاربری خود مشاهده کنید.

- سهولت در روند فروش؛ درگاه های پرداخت اینستاگرامی موجب سهولت در روند فروش می شوند. که همین امر به نوبه خود می تواند منجر به افزایش روند فروش شود.

- ثبت پرداختی ها با اطلاعات و جزییات دقیق؛ یکی از مزیت های مهم درگاه های پرداختی اینستاگرامی برای مدیران کسب و کارها و صاحبان فروشگاهی، دقیق بودن اطلاعات پرداختی است که موجب می شود کاربران خود را به درستی شناسایی کرده و از پرداختی های جعلی جلوگیری کنند.

- جلوگیری از کلاهبرداری؛ با افزایش فروش آنلاین و ایجاد فروشگاه های اینترنتی، واریزی فیش های تقلبی نیز بیش از پیش افزایش یافت که بسیاری از این واریزی ها قابل پیگیری نبوده اند و شناسایی نشده اند. با داشتن درگاه های پرداخت اختصاصی برای صفحه فروشگاه اینترنتی خود می توانید از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید.

- مدیریت موجودی محصولات؛ درگاه های پرداخت اختصاصی این امکان را برای شما فراهم می کنند که برای هر کالا یا محصولی که دارید، موجودی کلی تعریف کنید تا بتوانید به طور ساده ای مدیریت موجودی کالاها و محصولات خود را داشته باشید. به طور کلی پس از فروش هر کالا یا محصول، موجودی های سایت نیز بروزرسانی می شود و زمانی که موجودی محصولی تمام شود، پیامی تحت این عنوان دریافت می کنید تا دیگر محصول تمام شده را به فروش نرسانید. همچنین درگاه های پرداخت نیز اجازه پرداخت هزینه محصولی که موجودی آن به صفر رسیده است، را به مشتریان نمی دهند.

- افزایش امنیت و اعتبار؛ درگاه های پرداخت همچنین موجب افزایش امنیت پرداخت هزینه ها و اعتبار فروشگاه ها و کسب و کارها می شوند که این امر می تواند در افزایش فروش محصولات شما نیز تاثیر مثبتی داشته باشد.


برچسب: درگاه پرداخت اینستاگرام،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۵:۲۳ توسط:امیر علی یوسفی موضوع: نظرات (0)